saganomamanda.blogg.se

En resa genom känslolivet

en ängel på flykt skriver a.k om!

Publicerad 2014-06-15 08:58:02 i Allmänt,

om jag hade haft vingar
vingar utav renaste guld.
om jag hade haft ett långt vågit hår
med gigantiska gedigna lockar
precis så som en ängel kan betraktas.
då hadde jag tagit chansen att fly någonstans
någonstans där ja slapp att lida
någonstans där ja kan känna självständighet
någonstans bortom stjärnorna
kanske är det platsen där min virriga själ
får möjlighet att känna frid?
ett lugn och ro i vakenhet samt vila
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annelie

Ni följer amanda här på bloggen och det är egentligen mina känslor från botten till toppen.tecknar alla bilderna själv.jag är en tjej med torrhumor typ någon som står vid ett smörpaket och då kan ja inte låta bli o krama fram står du här o smörar? Haha det är min nivå på humor ;) thats it =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela